Je to jako spousta jiných věcí. Vzhled vítězí. I když se říká, že u ženy je důležitější intelekt, ehm, znáte někoho, kdo nejprve zkoušel ženu, jak je moudrá a podobně aniž by ho předtím zaujala svým vzhledem? I v těch dětských pohádkách bojují princové o krásné princezny. Nebo znáte nějakou pohádku pro děti, kde by bylo řečeno že má princezna obličej jak prošlápnutou plechovku od piva? Asi ne. Nuže, princezně a ženě všeobecně udělají hezký vzhled, pokud to ještě potřebuje, zkušení vizážisté. U webu platí totéž, jen vizážista se jmenuje nebo se mu říká webmaster. Ten je ve spojení s majitelem webových stránek a vše mu musí podřídit.
Ale pokud má volnou ruku, vytvoří celý web sám. Ovšemže si může vzít ku pomoci třeba písmo znalce, tedy toho, komu něco říká rozpal písma, kultura písma a tak dále a tak dále. Grafik také nebývá na škodu, a tak se dá dohromady celý web. Nakonec ho ještě upraví také odborník na SEO, ale tyto úpravy jsou již oku běžného guesta, tedy návštěvníka webu skryty a nic o nich neví. Tedy, pokud není sám odborník na SEO. Mimochodem, to je člověk, který to zařídí tak, aby byly webové stránky vidět ve vyhledávači. Konkrétně, aby ho Google, Bingo nebo jiný vyhledávač nabídl v seznamu který na vás vyjede po zadání klíčového výrazu.
Příklad. Chcete koupit lyže. Napíšete lyže a prodej a vyjede vám seznam prodejců. Jak dobrý je SEO specialista, tak se zobrazí webové stránky s prodejem lyží. Přesto, pokud budou sebehezčí a nebudou fungovat, tedy nepůjde objednat zboží, nebo nebudou fungovat stránky, je takový web k ničemu a vy půjdete jinam. Což je logické, co s obchodem, kde nemohu nakupovat. To je jasné. Pokud ovšem lyže kupovat nechcete, bude vám stačit jen web, kde se o lyžích toliko píše, tedy web neprodejní. Vidíme tedy, že záležitost s webovými stránkami není zase tak jednoduchá, jak se někde tvrdí.